Wikia

Trl

takenlijst knop

Taken zijn doelen die door het spel worden opgesteld. De taken zijn bereikbaar via het clipbord in de linkerbovenhoek van het scherm. Ze zijn een belangrijke bron aan cultuur. Als je eenmaal de doelen hebt volbracht krijg je een beloning en een nieuwe taak. De taken lopen sterk uiteen alsook de beloning in de vorm van grondstoffen goud en cultuur. Ze zijn bedoeld om richting te geven aan het spel.

De beloningen zijn er in de vorm van grondstoffen en soms alleen goud en of cultuur. De grondstoffen worden gelijkmatig verdeeld over al je vestigingen. Bijvoorbeeld als je twee vestigingen hebt zal een beloning van 100 voedsel en 100 hout zal 75 hout en 80 voedsel verdelen over de twee steden.

De cultuur beloning komt vooral van gebouwen en het trainen van troepen veel minder.

Het kan zijn dat je geen beloning krijgt ook al heb je de vereisten. Bijvoorbeel vereisen bepaalde taken dat je een bepaald aantal troepen hebt. Deze moeten dan wel in je vestiging blijven om de beloning te krijgen. Onder aan staat een lijst van alle taken per tijdperk.