Wikia

Millitaire eenheden zijn de kern van het vechten een nemen deel aan gevechten. Elk tijdperk komen er krachtigere eenheden beschikbaar door opwaarderen van gebouwen, onderzoek en een paar wonderen. Zij worden getraind aan op de parade grond. Millitaire eenheden lopen uiteen in snelheid, aanval en verdediginskracht, trainingstijd en onderhoud. In 8reals hebben ze ook nog verborgen statistieken die verborgen worden gehouden om te voorkomen dat spelers onverslaanbaar zijn.

soorten eenheden

Er zijn zes soorten eenheden in drie brede categorien. Veel eenheden hebben hebben alleen een parade grond nodig om te worden opgeleid, hoewel sommige eenheden ook speciale gebouwen nodig hebben om te worden getraind.

Eenheid schade wordt verdeelt in drie categrorien: infanterie, voertuig en lucht en deze rangorde biedt inzicht in hoe troepen van verschillend klassen tegen elkaar vechten. Verdedigende schade wordt altijd geincasseerd door de aanvallende klasse, de eerste eenheden zijn kwestbaar tegen luchtaanvallen en deze worden voledig weggevaagd. Maar hoewel een eenheid altijd voertuig tegen artillerie waarde werkt het omgekeerde niet. Een ballista een zwaardvechter vallen aan gebaseerd op het doel.

waarschuwing: Je kunt alleen eenheden trainen van je huidige tijdper een een daarvoor (bijvoorbeeld kun je in de middeleeuwen geen speervechter meer trainen) dit word veroudering genoemd. Over het algemeen worden de troepen beter in een nieuwer tijdperk kan het zijn dat ze minder effectief zijn per prijs. Wees op je hoeden dat bepaalde eenheid rollen worden vervallen of vervangen en dat het onderhoud in olie en goud toeneemt.

Eenheid soorten

Infanterie

De infanterie zijn de frontlinie eenheden. Ze zijn goedkoop en werken uitstekend. Maar ze zijn in vergelijkint tot ander eenheden wel langzaam. Zij hebben barrakken nodig om te worden getrained. De simpelste eenheden zijn de speervechter, zwaardvechter en pikenier. Het front wordt vervangen door cavalarie en voertuigen.

Eenheid rollen

In het algemen schiet artillerie, eerst dan de boogschuters tenslotte gevolgd door benaderende eenheden als cavalarie en tenslotten infanterie.

Elke klasse eenheden kan in over het algemeen worden verdeeld in speciale rollen en doelen, bijvoorbeeld plunderaar, cavalarie, bewaker en anti-belegering.

Frontlinie

Frontlinie eenheden hebben meestal twee hoofddoelen, het beschermen van boogschuters door veel van des schade op zich te nemen, en het bevechten of aangaan van tegenaanvallen als cavalarie. Bereden en voertuig cavalarie zijn speciaal om dat ze de troepen zijn die helemaal voor aan staan in een leger. Hoewel ze hard tekeer gaan in de eerste aanval, krijgen ze raken klappen in de terugslag.

Het is opvallend dat boogschutters nog steeds sneuvelen als de frontlinie nog intact is, maar een goed geplaatste frontilinie of cavalarie kunnen de boogschutters beschermen tegen schade door de schade om te leiden van de boogschutters aanval of door het aanvallen en vernietigen van de vijandelijke boogschutters om tegenaanvallen te voorkomen. Deze infanterie toewijding is vooral effectief omdat de boogschutterseenheden een lage verdediging hebben tegen en voor elke cavalarie die de vijandelijke linies aanvalt zullen er meer boogschutters sneuvelen dan cavalarie eenheden voor dezelfde kosten.

Er zijn speciale varianten voor bepaald doelen en lichte/aanval variant en zware/verdediging variant.

Eenheid statistieken

Eenheid snelheid bepaald welke eenheid het eerste toe slaat(de snellere eenheden richter schade aan voor de langzameren) en hoe snel een leger een tegel bereikt (de langzaamste bepaald de tijd), en dit kan verbeterd worden door onderzoek, wonderen, een parade grond op te waarderen of door het bouwen van een wachtoren(welke vervangen word door een aerodrome in de moderne tijd).

Aanval en verdediginskracht geeft aan hoe sterk een eenheid is tegen andere eenheden. Hoger aanval betekent meer schade, en hoger verdediging betekent een betere uithoudingsvermogen. Dit kan verbeterd worden door onderzoeken, een smidse en wonderen. Meer aanval en verdediging betekent meer onderhoud.

Trainingstijd is de tijd die het kost om een eenheid op te leiden. Trainingstijd kan verminderd worden door wonderen, onderzoek en gebouwen die een eenheid trainen. (barrakken, voor boogschutters bijvoorbeeld).

Eenheid onderhoud is hoeveel voedsel, goud, en/of (vanaf de industriele revolutie) olie is nodig voor artillerie, voertuigen en luchttroepen. Zonder voedsel of goud gaan eenheden verloren en zonder olie zullen ze niet langer rijen of schieten. Onderhoud kan verminderd worden door onderzoek en wonderen. Het is erg belangrijk om genoeg goud, voedsel en olie te hebben voor je eenheden.

De eenheden per tijdperk: