Wikia

BarbarianWarning

waarschuwing voor een aanval

Barbaren
zijn de twee machtsvormen in he spel (de anderen zijn de rijken van de spelers). Zij bezeten ook een groot aantal grondstoffen en luxe op de wereldkaart. Luxe en grondstoffen worden door de barbaren indirect of direct bezet. Tegels die direct onder controle staan van barbaren heten 'Barbaren bolwerk'. Deze tegels kunnen niet worden gepasseerd zonder directe controle erover. Tegels met bolwerken hebben vaak een groter millitaire krijgsmacht. Je hebt troepen nodig om tegen ze te vechten en verdedigen. Je krijgt meestal een waarschuwing als ze aanvallen. Om een waarschuwing te ontvangen voor de aanval moet een wachttoren worden gebouwd. Een bettere wachttoren betekent een tijdigere waarschuwing voor hun aanvallen.
2011-06-10 12h52 46

Barbaren bolwerk

Barbaren eenheden

Barbaren vallen aan en verdedigen met unieke eenheden die spelers zelf niet kunnen opleiden. Deze bevatten onderanderen:

Barbaren woede

In het sociale overzichtsscherm kan de barabaren woede worden bekeken. Deze waarde veranderd als je hun tegels verroverd of plunderd. Woedende barbaren vallen eerder tegels van jou aan.

Zie ook: barbaren aanval